Web je řešen dnes moderní formou výrazné fotografické prezentace, kdy po otevření úvodní stránky návštěvníka oslovuje několik střídajících se motivů odkazujících na hlavní činnosti jednotlivých koncernových značek. Nechybí kalendář nejbližších akcí a informace o vybraných produktech. Jednotlivé podsekce věnované značkám pak nabízejí podrobné informace pro zákazníky, partnery i sportovce.
Názor redakce: České zastoupení společnosti Amer Sport si nový web rozhodně zasloužilo a již na první pohled je jasné, že ke své prezentaci přistoupilo s patřičnou důsledností. Na rozdíl od minulých sezon, kdy dostupnost aktuálních informací o činnosti dvou předních lyžařských značek Atomic a Salomon v Česku byla velmi omezená, to letos vypadá na obrat o 360 stupňů. Po společnosti Fischer, jenž spustila své lokalizované stránky v minulém roce, jde tedy o další špendlík do mapy lyžařských informačních zdrojů u nás. A to je pro nás v redakci, ale i pro všechny lyžaře jistě dobrá zpráva.