"Jako vyjádření partnerství a podpory českého sjezdového lyžování a především pro demonstraci kvality produktů lyžařských značek, jsme se rozhodli vytvořit a založit označení Czech Ski Alpine Pool. Počínaje lyžařskou sezonou 2011/12 tedy budeme budovat pozici tohoto označení směrem k veřejnosti a propůjčovat ji výrobcům a dodavatelům vybavení českých reprezentantů a reprezentantek ve sjezdovém lyžování," vysvětluje Bohdan Tetiva, marketingový manažer Úseku alpského lyžování.
Cílem Svazu je poskytnout výrobcům lyžařského vybavení marketingový a obchodní nástroj, který jednak ukáže na kvalitu jejich výrobků a také je pomůže odlišit od konkurence. Shromážděné finanční prostředky z pronájmu značky pak budou investovány do vylepšení přípravy reprezentantů ČR, což by mělo vést k jejich lepším sportovním výsledkům, většímu zviditelnění jejich dodavatelů vybavení a tím i šance na zvýšení jejich obchodních úspěchů.
"Pracujeme na nové marketingové koncepci pro alpské disciplíny a jedním z prvních projektů, který představujeme, je právě založení Czech Ski Alpine Poolu, označení kvality!" říká Tetiva a pokračuje: "V lyžařsky vyspělých zemích existují Ski Pooly již desítky let. Jsou zásadním zdrojem financování mládežnického a juniorského lyžování a výrobci jsou nuceni do nich vkládat významné částky. My jsme se rozhodli tradiční koncept Poolu nastartovat tak trochu z druhého konce. Žádného dodavatele reprezentantů předem k ničemu nenutíme, ale sázíme na jejich obchodní záměry a zájem odlišit se od konkurence."
Na trhu se tak již brzy budeme moci potkat s lyžemi, brýlemi, oblečením, helmami či jinými lyžařskými produkty, jež tuto značku ponesou a osobně jsme velmi zvědaví, jaký zájem to u nás lyžařů bude mít. Ostatně asi stejně jako Svaz samotný. Osud Czech Ski Alpine Poolu budeme i nadále sledovat.